Кар’єра моряка. Зарплата та опис роботи

         

Моряки працюють на вантажних судах, танкерах і пасажирських суднах і несуть відповідальність за ремонт, укладання та підготовку більшості палубного обладнання, такого як вантажно-розвантажувальне обладнання. Під час стикування або відходу моряки займаються швартуванням судів. У морі вони стоять на сторожі і управляють кораблем, слідуючи інструкціям офіцера на сторожі. Моряки повинні бути кваліфіковані, щоб відповідати за екіпажі рятувальних шлюпок і бути знайомі з правилами пожежної безпеки.

У багатьох також є професії, такі як зварювання або столярні роботи, які вони використовують, щоб допомогти підтримувати кораблі. Досвідчених моряків зазвичай називають здатними моряками на океанських судах або на палубних човнах, які ходять по внутрішнім водам.

Моряки з меншим досвідом, також відомі як звичайні моряки, виконують звичайні ремонтні роботи. Вони очищають ділянки палуби і чистять приміщення екіпажу, лінії і кабелі котушок і зрощування, а також керують лебідками. Звичайні моряки можуть також взяти на себе обов’язки вмілого моряка зі спостереження та управління.

На сайті компанії Марін МАН перейшовши за посиланням seafarer представлені гарячі вакансії для моряків. Для прикладу є работа на газовозах . Сайт допомагає щодня знаходити роботу українським і російським морякам та екіпаж крюїнговим компаніям. Постійне оновлення вакансій та перевірені резюме моряків.

Кар’єра моряка

Бути моряком – не найпростіший вибір кар’єри. Моряки повинні перебувати в морі тривалий час. Більшість моряків їдуть на кілька місяців, перш ніж вони зможуть повернутися на берег. Хоча це кар’єра не для всіх, багато людей впевнені, що позитивні сторони набагато переважають негативні. Важливо розуміти, що бути моряком іноді буває небезпечно. Вони піддаються безлічі ризиків, пов’язаних з погодними умовами, падіннями, корабельними аваріями і затопленням. Вони завжди мають бути готові до небезпек, пов’язаних з роботою. Будучи підготовленими, вони можуть допомогти запобігти багатьом нещасним випадкам та травмам, які можуть статися в морі. Це дуже важливо для здоров’я і безпеки всього екіпажу.

Вимоги до освіти та навчання

У роботодавців немає особливих вимог до освіти. Проте, атестація кваліфікованих моряків вимагає вміння володіти всім спорядженням та обладнанням, знання всіх частин кораблів та вміння пов’язувати загальні вузли. Звичайні моряки вивчають і практикують ці навички протягом одного року, перш ніж вони зможуть подати заявку на підвищення кваліфікації до здатних моряків.

Хоча більшість моряків вчаться на робочому місці, попередній досвід роботи в морі, такий як служба в береговій охороні США або військово-морському флоті США, може бути корисний. Багато шкіл пропонують навчання для роботи в торговому морському. Федеральні і державні морські академії дуже вибагливі і призначені для підготовки майбутніх офіцерів. Більш придатними для простих моряків є школи, керовані профспілками; однак, ці школи приймають тільки обмежена кількість молодих людей без досвіду роботи в морі. Навчання, яке вони проводять, не обов’язково для того, щоб почати кар’єру як здатні або звичайні моряки.

Професія Моряк далекого плавання

Як отримати роботу моряка

На додаток до довідок про стан здоров’я моряки повинні мати урядові сертифікати, відомі як документи торгового моряка або документи моряків. Сертифікати можна отримати, надавши Береговій охороні підтвердження громадянства США, три фотографії на паспорт і які рекомендації від визнаних морських навчальних закладів, які письмові зобов’язання від судноплавних компаній або спілок. Більшість моряків отримують свою першу роботу, реєструючись в профспілкових залах найму, які розташовані у великих портах.

Однак документи моряків не гарантують роботу. Після реєстрації в залах найму моряки повинні бути присутніми при появі вакансій. Робота дістається самим висококваліфікованим морякам з найбільшим стажем роботи.

Можливості просування і перспективи працевлаштування

Принаймні через рік, як звичайні моряки, моряки можуть подати заявку на обмежене схвалення в якості здатних моряків. При проходженні відповідних іспитів Берегової охорони моряки у віці дев’ятнадцяти років і старше можуть отримати повне схвалення. Зі схваленням і після багаторічного досвіду, вмілі моряки можуть просуватися на посаді боцманів, що відповідають за екіпажі палуб. Щоб стати боцманами, вмілі моряки повинні також показати здатність контролювати інших моряків.

Очікується, що зайнятість для моряків буде зростати повільніше, ніж в середньому по всіх професій, до 2014 року. Хоча очікується, що число кораблів в США буде трохи збільшуватися, нові судна будуть у високому ступені автоматизовані і вимагають менше моряків. Вакансії можуть виникнути, коли досвідчені моряки йдуть на пенсію або покидають поле. Конкуренція, ймовірно, буде жорсткою, з багатьма досвідченими моряками, які борються за невелику кількість вакансій.

Умови праці на морському судні

Перебуваючи в морі, більшість моряків стоять на варті чотири години, а потім у них вісім годин відпочинку, сім днів на тиждень. Деякі моряки працюють вдень на морі, а це значить, що вони працюють по вісім годин на день з понеділка по п’ятницю. Перебуваючи в порту, у всіх моряків є сорок годин робочого тижня.

Умови праці на морському судні

Умови на робочому місці не найкомфортніші, оскільки житлові приміщення на більшості судів часто маленькі і тісні, та самотність практично відсутня. Зазвичай є спеціально відведені місця, де моряки можуть розслабитися і відпочити. Це допомагає їм порушити монотонність робочого дня і розслабитися від стресу на роботі. Оскільки при виборі професії нудьга часто буває частиною життя, важливо, щоб заняття і відпочинок були частиною робочого дня.

Зарплата моряка

Дохід варіюється в залежності від типу судна і досвіду. Зарплати в місяць на звичайних судах під прапором (тобто робота на іноземного судновласника) можуть бути для пересічних 800-1500 $, для комскладу 2300-4000 $ (залежить від посади) в середньому і для топ-4 від 5000-8000 $ зарплати на спеціалізованих судах більше: рядові 1200-1800 $, комсклад 3300-5500 в середньому (залежить від спеціальності) і топ-2 від 8500-14000 $.  Досвідчені капітани заробляли більше 35 доларів на годину. Понаднормові і інші преміальні зарплати зазвичай рівні п’ятдесяти відсоткам базової тижневої заробітної плати.

Моряк який ходить в морі під іноземним прапором – має статус безробітного в своїй країні. Якщо моряк на рік менше півроку знаходиться не в море а на суші, то все що він заробляє за ці 4-5 місяців обкладаються прибутковим податком у 13% .Так що моряку вигідніше знаходиться в рейсі довше півроку в році, тоді він визнається нерезидентом і його доходи не обкладаються.

Далі, всі зарплати моряка можна сміливо ділити на два, так як півроку з року в середньому моряк не живе вдома і ніде найчастіше не працює, а просто відпочиває, займається сім’єю, особистим життям, робить документи.

(Visited 280 times, 1 visits today)