Реклама на білбордах або плакатах

         

Білборди, або рекламні щити – це один із способів реклами. Вони можуть розміщуватися на спеціально спроектованому транспорті, що перевозить щит виключно для реклами вздовж популярного маршруту, де його можуть побачити багато потенційних клієнтів, або вони можуть розміщуватися самостійно. Щити часто оформляються спеціальною підсвіткою і прожекторами. Деякі білборди є статичними, в той час як інші змінюють розміщену на них інформацію з різним періодом часу.

Щит являє собою засіб зовнішньої реклами і, як правило, розміщується в областях, де буває багато народу – біля великих трас, у супермаркетів і т.д. Зазвичай на них розміщується серйозна інформація про продукт, доповнена дотепними гаслами і помітними візуальними ефектами.

Білборди зараз – це дуже великі рекламні щити, що розташовуються в основному на великих автомагістралях, швидкісних або основних «артеріях» міста, в загальному, там – де багато їздять.

Плакати – інша поширена різновид рекламного щита, вони встановлюються головним чином в комерційних і промислових районах, знову ж біля доріг. Плакати – менше ніж білборди і призначені, в основному, для пішоходів.

Рекламний щит призначений для того, щоб випадково проходить або проїжджає людина, кинувши погляд на щит, «зачепився» за нього поглядом і запам’ятав розміщену на ньому інформацію. У порівнянні з цим завдання інших видів реклами здається набагато простіший; наприклад, в інтернеті, сплативши необхідну вартість просування сайту, ви знаєте, що ваш сайт тепер буде одним з перших попадатися на очі потенційному клієнтові.

А хто гарантує те, що проходить людина, якій начебто і не потрібно-то нічого, зацікавиться самотньо стоїть щитом. А для автомобілістів вони взагалі будуть видимі протягом дуже короткого часу. Таким чином на білборді повинна розміщуватись лише кілька слів, крупно і яскраво надрукованих, з гумором і великим зображенням.

Розміщення рекламних щитів

Одне з найбільш помітних і відомих місць встановлення рекламних щитів – паралельно шосе. Щити для водіїв часто є основним способом дізнатися, де можна придбати продовольство і паливо при русі по незнайомій дорозі. В Європі білборди є важливим компонентом і джерелом доходу в компанії з ремонту міських вулиць.

Цікаве використання рекламних щитів для автомагістралей вибрала компанія-виробник бритв, що діяла між 1925 і 1963 pp., Яка розтягувала повідомлення на 4-5 щитів. До речі, така технологія використовується і зараз, наприклад, реклама NCAA, зображує баскетболіста, приготувався до кидка на одному щиті, а на наступному, через 82 м., Зображена кошик.

Багато міст мають високу щільність щитів, особливо в тих місцях, де буває велика кількість пішоходів; Таймс Сквер в Нью-Йорку є хорошим прикладом. Через нестачу місця в містах, ці плакати можуть бути просто намальовані на стінах будівлі, або повішені на ньому, а іноді над магазинами і просто на будинках ставлять звичайні щити.

Щити з боків будівлі дають можливість використовувати різні стилістичні можливості, перетворюючи будівлі в твори мистецтва, і включаючи особливості будівлі в процес розробки, наприклад, вікно можна оформити, як очей – і т.д. Звичайно, вартість такого «щита» буде досить висока, але цілком порівнянна з вартістю інших видів реклами; для прикладу можна взяти вартість просування сайту або вартість рекламного ролика.

[Total: 1    Average: 5/5]
(Visited 5 times, 1 visits today)