Секрет популярності композитних вентильованих фасадів

         

Багато виробничих, громадських, торгових будівель за даними оцінок зводяться з подальшим облицюванням фасаду композитними панелями. На сьогоднішній день ринок насичений різноманітними оздоблювальними матеріалами, але багато забудовників свій вибір залишають все-таки композитним панелям.

Переваги облицювання

Переваг у даних панелей дійсно багато, тому забудовники зупиняються на їх виборі.
Як правило, за своїм устроєм композитна панель ділиться на 3 шари:

зовнішній (даний шар декорується кольором);
утеплювач (він знаходиться між зовнішнім і внутрішнім шаром);
внутрішній (його частина покривається ґрунтом і складається з тонкого алюмінієвого листа).

Особливості брендів композитних панелей

У багатьох марках панелей є спільна деталь, помітна вона, зокрема, в таких провідних фірмах як: Altec, Grossbond, Sibalux. Зовнішня частина алюмінію покрита шаром емалі полівінілдендіфтроіда. Що має загальну маркування PVDF.

Дана емаль виглядає видовищно, через переважання глянцевого блиску. Головна перевага можливість самоочищатися під час роботи на відкритій території. Тому, працюючи з цим продуктом біля узбережжя, в межах міста, промислової промзони, емаль залишиться такою ж привабливою.

На додачу, якщо покрити панель додатковим лаковим шаром, ПВДФ матиме захист від ультрафіолету. З точки зору технічних документів термін експлуатації емалі складатиме 25 років. Більший інтерес викликають продукції наступних виробників.

GoldStar

Виробник композитних панелей. Серед брендів у споживачів ця Голдстар входить в топ 5 популярних марок. Колірна композиція буває дзеркальної, глянсовою і класичної, хамелеон, камінь, дерево. Виготовлення панелей відповідає вимогам вогнестійкості, що відмінно підійде для приміщень підвищеною пожежонебезпекою.

(Visited 56 times, 1 visits today)