Види автотранспорту для вантажоперевезень

         

Вантажним називається автомобіль, у якого кузов і кабіна, де знаходиться водій, закріплюються на несучій рамі. Залежно від типу кузова, вантажні авто діляться на бортові автомобілі і фургони. Вантажні автомобілі відрізняються між собою в першу чергу типом кузова. Вантажівки бувають з бортовим, тентованим, суцільнометалевим, ізотермічним і рефрижераторним кузовом.

Самоскиди доступні в широкому асортименті, що дозволяє легко знайти той, який точно відповідає вимогам вашого бізнесу. Розмір вантажівки, а також ваш бюджет – це два фактори, які ви повинні враховувати при прийнятті рішення оренди самоскида.

Самоскид Камаз. Служить для перевезення будматеріалів і сипучих матеріалів.

Самоскид використовується для транспортування сипучих матеріалів (таких як пісок, гравій, щебінь або відходи при знесенні будинків) при будівництві. Самоскид це злегка змінена базова конструкція вантажівки, у якого автоматизований процес розвантаження. Автоматично перекидаючи кузов самоскида, можна вивантажити сотні кубічних метрів сипучого матеріалу за один раз.

Стандартний самоскид – це вантажне шасі з кузовом, що встановлений на рамі. Станина піднімається за допомогою вертикального гідравлічного плунжера, встановленого під передньою частиною кузова, або горизонтального гідравлічного плунжера і важільного механізму між напрямними рами, а задня частина станини встановлена ​​на задній частині вантажівки за допомогою шарнірів. Така конфігурація дозволяє матеріалу в кузові укладатися ( «скидатися») на землю позаду вантажівки.

Mercedes-Benz Actros – сімейство важких вантажівок і сідельних тягачів повною масою від 18 до 25 тонн.

У самому ранньому втіленні, до створення бензинових або дизельних двигунів, механізми скидання були прикріплені до двоколісним візків, запряжених кіньми, які часто використовувалися в вугільних шахтах або на залізницях для перевезення матеріалів. Ці «самоскиди» були схожими на туби з контейнерами.

Перші моторизовані самоскиди були розроблені невеликими компаніями з виробництва обладнання, такими як The Fruehauf Trailer Corporation, Galion Buggy Co. і Lauth-Juergens, близько 1910 року. Незабаром компанія Wood Hoist Co. представила гідравлічні самоскиди. Компанії-виробники самоскидів процвітали під час Першої світової війни через великий попит на них у воєнний час.

Задні двері може бути налаштовані так, щоб вони піднімалася вгору на верхніх петлях (а іноді також складалася на нижніх петлях), або вона може бути налаштована в форматі «високопідйомних задніх дверей», в яких пневматичні циліндри піднімають ворота у відкритому положенні і піднімаються над розвантаженням.

У Сполучених Штатах більшість стандартних самоскидів мають одну передню вісь рульового управління і одну або дві задні осі, які зазвичай мають здвоєні колеса з кожного боку. Задні мости тандему майже завжди приводяться в дію; передні кермові осі також іноді приводяться в дію. Іноді для підтримки додаткової ваги використовуються мости без двигуна.
Рама, яка використовується як в нових, так і в вживаних самоскидах, спеціально посилена, щоб забезпечити додаткову жорсткість обладнанню і запобігти його вигин або поломку при великих навантаженнях.

Продажі самоскидів продовжують рости через зростання будівельної активності і збільшення державних витрат на дороги та автомагістралі. Самоскиди з жорсткою рамою є частиною сегмента дорогого устаткування.

Фургон

Це вантажівка, що володіє закритим кузовом або має тент. Саме закритий кузов є відмінною рисою фургона. На відміну від бортових машин, фургони можуть перевозити ширший асортимент вантажів. Для перевезення швидкопсувних продуктів використовуються фургони з холодильними установками (рефрижератори).

Бортові вантажівки

Такі автомобілі мають відкритий кузов і використовуються для транспортування матеріалів на будмайданчик або інших вантажів, які не потребують особливих умов при перевезенні.

Тягачі

Це самохідний вид вантажного транспорту, що використовується для буксирування причепів і напівпричепів. Якщо у вантажівці використовується сідельно-зчіпний пристрій, то його називають «сідельним тягачем». Такий вид вантажного авто вважається маневреним і зручним для транспортування довгомірних вантажів, чого не можна сказати про тягачі, що мають з’єднану частина кузова. Перевага сідельного тягача ще і в тому, що якщо він вийде з ладу, то вантаж можна просто перекласти на іншу техніку.

Тягач, що перевозить спецтехніку на будмайданчик

Автосцепка

Це тягач в зчепленні з напівпричепом і причепом. На такому вантажному транспорті можна перевозити досить великий обсяг вантажів (до 120 куб. м.).

Причепи

Ця техніка не має двигуна і є складовою частиною автопоїзда. На відміну від напівпричепа, у причепа є власні колісні осі, на які він і спирається. Існує велика різноманітність причепів, що відрізняються між собою сферою застосування і конструктивними особливостями. Найпопулярнішими вважаються такі види причепів:

  • бортові;
  • ізотермічні;
  • самосвальні;
  • рефрижераторні та інші.

Досить часто в складі автопоїзда можна зустріти причіп, який є доповнення до напівпричіпа.

Напівпричепи

Це підвид причепів. Вони відрізняються тим, що спираються на тягач, для чого на них встановлений зчіпний механізм. Напівпричепи використовуються найчастіше і цьому є причини: в разі поломки тягача напівпричіп можна легко відчепити і причепити до іншого тягача. При цьому не потрібно розвантажувати його і перекладати тягар.

Як і причепи, напівпричепи також діляться на види:

  • бортові;
  • ізотермічні (ізотерми)
  • платформи;
  • рефрижераторні;
  • тентовані і так далі.

Тент

Такий напівпричіп відноситься до універсального виду, він може використовуватися як для внутрішніх, так і для міжнародних перевезень. Стандартно тентовані вантажівки володіють вантажопідйомністю 20-25 т і можуть вміщати в себе до 26 палет стандартного типу.

Вантажні автомобілі з бортовим кузовом вважаються найстарішими по конструкції. Кузов з 4 сторін закритий спеціальними бортами, які можуть відкидатися в процесі навантаження або розвантаження вантажу.

Тентовані вантажівки відрізняються від бортових аналогів наявністю тенту – спеціального навісу, який кріпиться до кузова за допомогою шнурівки. Якщо ж кузов автомобіля має металеві стінки, то він називається суцільнометалевим. У таких вантажівках перевозять і зберігають вантажі, які необхідно надійно захистити від розкрадання. Якщо суцільнометалева вантажівка зсередини оброблена теплоізоляційними матеріалами, то її називають ізотермічною. В такому кузові можна перевозити продукцію, яка потребує захисту від високої температури навколишнього середовища.

Тентована вантажівка Iveco

Самим модернізованим вантажним автомобілем, призначеним для перевезення швидкопсувних товарів – є рефрижератор. Така вантажівка має ізотермічний кузов і додатково оснащується холодильною установкою для підтримки оптимальної температури в процесі транспортування продукції. Вантажопідйомність напівпричіпа рефрижераторного типу становить 20-25 тонн.

Існує 6 класів рефрижераторів: від «А» до «F». Наприклад, якщо вантажний автомобіль має класу «А», то це означає, що в ньому може бути встановлена ​​температура від + 12 ° C до 0 ° C, а якщо клас «С», від + 12 ° C до-20 ° C. Але важливо знати, що перевезення вантажів рефрижераторами найдорожча, адже у вартість вантажоперевезень також входить і робота холодильного обладнання.

Розглянемо ще кілька популярних видів вантажних автомобілів.

Автоцистерна

Це вантажівка, оснащена цистерною, в якій зберігаються і перевозяться вантажі розливного типу. Вантажопідйомність такого транспорту зазвичай становить 12-20 тонн, а корисний об’єм – від 6 до 40 куб. м.

Автоцистерна на шасі DAF

Зерновоз

Цей вантажний автомобіль використовується для транспортування насипних вантажів, наприклад, зерна або гранульованого комбікорму. Вантажопідйомність знаходиться в межах 12-22 т. Вони використовуються в основному для транспортування зерна з елеваторів. Елеватори – це високомеханізовані зерносховища силосного типу. На сайті https://life-bud.com.ua/ ви можете знайти будь-яке обладнання для елеваторів та скористатися послугами професіоналів по проектуванню, монтажу та введення в експлуатацію зерносовищ.

Як відбувається перевезення зернових культур і попутних вантажів для зерновозів.

Самоскид

Так само, як і зерновоз, призначається для транспортування сипучих матеріалів або вантажів навалочних типу. Вантажопідйомність такої техніки становить 40 тонн. Особливістю даного автомобіля є те, що він саморозвантажний.

Renault Kerax — вантажівка призначена для важких умов експлуатації

Лісовоз

Як видно з назви, ця вантажна техніка використовується для транспортування пиломатеріалів, довгомірного лісу і навіть металопрокату. Вантажопідйомність становить до 30 т.

Scania r 500 це магістральний сідельний тягач з колісною компонуванням «6 × 4», який призначений для транспортування лісу

[Total: 2   Average: 5/5]
(Visited 141 times, 1 visits today)