Як можна використовувати брендування авто на благо розвитку власного бізнесу

         

Для того щоб переконатися в активності автомобільного ринку, досить зайти на будь-який великий інтернет-портал. Та й пробки в великих містах є найкращим свідченням збільшення числа машин на наших дорогах.

Автомобіль сьогодні – це не тільки засіб пересування, але і додаткові можливості для реклами. Таке поняття як брендування транспортного засобу (нанесення на нього барвистого оголошення) досить поширене сьогодні.

Як можна використовувати брендування авто на благо розвитку власного бізнесу

Представники різних галузей промисловості звернули увагу на даний спосіб «просування» своїх товарів та послуг. Для брендування авто дуже добре підходить вінілова лівка, купити яку можна в інтернет-магазині https://www.dstrade.com.ua/. Ринок завжди вразливо реагує на попит, тому сьогодні багато компаній пропонують свої послуги з надання подібних рекламних майданчиків. Зображення логотипу компанії або торгового знака можна зустріти не тільки на капоті або дверцятах транспортного засобу. У хід йде практично все: скло, колісні диски та навіть шини. Але, будь-кому, хто планує скористатися подібною можливістю, необхідно розуміти, що подібна діяльність вельми строго регламентована законом.

Брендування за допомогою нанесення плівки на кузов автомобіля

Отже, в першу чергу необхідно усвідомити для себе, що не буде вважатися рекламою просте розміщення інформації, що вказує на приналежність даної машини до конкретної компанії. Тобто якщо ви розмістите на автомобілі фірмове найменування компанії-власника, це ще не реклама.

У той же час необхідно відрізняти бренд виробника від бренду конкретного товару. Так що, якщо ви є продавцем товарів, вироблених сторонніми організаціями, розміщувати інформацію про них на машині ви можете виключно після отримання спеціального дозволу.

Що стосується розміщення на своєму авто контактної інформації (телефони, адреси сайту і так далі), то тут  думки юристів розходяться. Одні припускають, що це реклама, інші – що ні. У будь-якому випадку існує велика ймовірність доведення своєї позиції в суді. І це слід враховувати.

Необхідно також розуміти, що при кожному технічному огляді співробітники поліції повинні перевіряти, чи дотримані вимоги законодавства щодо розміщення рекламних оголошень на автомобілі. У разі, якщо буде встановлено факт порушення, вас зобов’яжуть їх усунути.

Розміщення оголошення на машині

Мова йде про наступні заборони:

1). Реклама на автомобілі не повинна призводити до втрати його функцій (навіть часткових).

2). Не можна обладнати машини пристроями для подачі різних сигналів – ні звукових, ні світлових.

3). Не можна наносити ніяких написів чи картинок на транспортні засоби, призначені для перевезення небезпечних вантажів.

Також розміщення оголошення на машині не повинно створювати загрози для безпеки руху. Йдеться, в тому числі, про заборону нанесення зображення на лобове скло, розміщення рекламних плакатів на багажники, якщо їх розмір перевищує встановлені норми і так далі. Всіх цих правил слід дотримуватися.

[Total: 3    Average: 5/5]